Nyårslöfterna


2008-12-28 @ 14:38:21
Hejsan Hejsan
Nu när jag åker till Västervik kommer jag inte skriva några inlägg eftersom farmor och farfar inte har bredband (bara så ni vet =)

Snart är det ju nyår och då kommer oxo nyårslöfterna. Har aldrig klarat att hålla dom =|
 Men nu ska jag verkligen försöka.

Här är en skiss av dom:

Börja springa
Började med detta för kanske ett halv år sen men slutade efter en ganska kort tid.


Försöka börja skriva berättelsa
Har en liten ide, en bas men inte mycket mer så det kommer nog att ta en stund för mig att komma igång med skrivandet.

Måla mer
Att måla och teckna är någonting som jag tycker är jätte roligt men jag skulle verkligen kunna bli bättre så ja mer träning helt enkelt.

Smått börja forska
Forskning är väldigt roligt och jag och Emilia har hållit på med detta några gånger. Jag har tex forskat mycket på karibien och pirater.
Problemet med forskning är vad man ska forska om och detta är förstås ett problem för mig.


Har precis innan hjälp Måns att få ner en radiostyd helikopter från taket.
Jag som älskar höjder tog denna chans att få vara uppe på taket och springa omkring, tycker detta är jätte roligt och har nu hittat min favorit plats på taket =)

Hälsningar: ELD

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback