Julklapps panik


2008-12-03 @ 19:08:29
Hejsan
Idag den 3 dec är det bara 21 dar kvar till julafton och jag har inte köpt en ända julklapp.
Det kanske är lite överdrivet jag menar vissa köper sina dagen innan men jag är en sån som måste ha gjort saker i god tid (oftast i allafall)
Alla tjatar om önskelistor  JAG HAR INTE GJORT EN ÄN   jag är panik slagen (skojja inte så panikslagen)

Idag hade vi NO-prov i Fysik på krafter och det kändes bra (hoppas det
iallfall)


Klappar jag måste köpa:
Mamma
Pappa
Måns
Emilia
Morfar och Mormor
Moa
Ella
Tomas
Farmor och Farfar



Kommentarer
Emilia

Haha, det går nog super bra med både provet och shoppingen, kan hjälpa dig på Lördag :)

Ock föresten, har du någon aning om vart man kan köpa en super lång tomtemössa!? <3


URL: http://emiliasconfessions.blogg.se/
DATUM: 2008-12-03 TID: 19:08:29

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback