Dagen har sett ut så här


2009-01-05 @ 18:36:45
Hejsan Hejsan
Har varit ute i snön idag igen och idag åkte jag, Moa(kusin), Måns (lillebror, mamma och Alice till Vok stugan och åkte skidor.
Jag åkte sammanlagt 1,25 km+2,5 km inte så långt dock men.....
Har nu kommit hem till ett svinkallt hus och sitter här med mjukisbyxer (ytterts ovanligt), långärmad tröja, stor fleez(stavas nog inte så men) och tofflor...
Ella (1 årig lillasyster) går runt och stjäl toalett rullar från toaletterna, som hon sedan sätter sig och suger på och tuggar sönder dom (mysigt ??).
Ska snart äta sprödbakad tork som är hur gott som helst, fast om man tänker på det här med svartfisket och att den nästan håller på att försvinna är det kanske inte så bra att äta den.

Hälsningar: ELD

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback