Första dan i skolan


2009-01-08 @ 21:05:04
Hejsan Hejsan
Första dan iskolan är nu avslutad, det har inte hänt något speciellt ganska normal dag.
På NO:n fick vi prova på att använda ett stereolupp(microskåp) för att titta på sina händer/fingrar, gud det såg hur äckligt ut som helst. Nu förstår man verkligen hur smutsiga händerna igentligen är....

På So:n skulle vi skriva ner topp 3 på händelser som hänt 2008 innom ämnerna Gotland, Sverige, Världen, Nöje och Sport.
På nöje var det ända jag kom på att : Robin Hood slutat sändas på 4:an :´( Så det var det jag sa och gissa vad vår lärare sa att hans sambo verkligen höll med mig!!!Så haha Emilia One Tree Hill???? puh Keep On Dreaming :D

Köpte ett granatäpple på stan och lånat en bok om brittisk historia på bibblan.
Nej nu måste jag sova fasten jag har sov morgon till klockan 10.00  imorgon.


Hälsningar: ELD

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback