Dom 3 filmerna


2009-01-16 @ 08:55:13
Hejsan Hejsan
Sitter nu hemma hos mormor och morfar och väntar på att skolan ska börja.
Har sov morgon till kl 10.00 idag. Men korkad som jag är kom jag på det kl 07.15 när jag satt i bilen till skolan.
Jag tyckte då att det verkade ändlöst tråkit att vara i skolan på dom två timmarna som jag igentligen skulle ha kunnat göra annat på tex sitta fast klistrad framför datorn och läsa Emilias blogg :)
I skolan idag händer nog inget specielt förutom att det är hemkunskap sista timmen och vi ska baka scones.
Efter skolan ska jag träffa mamma, måns och kanske lite annan släkt rusa ner till karamell boden där det är super rea och köpa på oss hur mycket godis som helst (eller jag ska köpa på mig hur mycket godis som helst)
Om jag hade läst Emilias blogg lite tidigare eller ringt hade nog min dag sett annerlunda ut men jag hade ändå rusat ner till karanell boden och det verkar ju som efter senaste gången vi sov över att emilia har fobi för godis :D (stackars Emilia :) eller aja kanske inte fobi men.......

Igår efter skolan besökte jag torgkassan två gånger (torgkassan= liten ica affär i stan) 
På första besöket köpte jag:
3 FILMER !!!!!!!! 
Är ytterst stolt över detta eftersom jag är så super snål att till och med jag tycker det är snålt :)
och filmerna var *trumvirrvel*

Nr 1: Ned Kelly (typ Robin Hood aktig men ja jag är lite osäker på året men dom har i allfall pistoler och så)
Har redan sett denna film en gång tidigare men tycker den är apa bra, Orlando Bloom är oxo med och ja då måste jag ju verkligen ha den.

Nästa film är *trumvirrvel*  

Nr 2: True Women
Vet faktist ingenting om denna film utom att den utspelar sig i vilda västern och att Angelina Jolie           spelar en av huvudrollerna och då måste jag ju ha den med.

Sist men inte minst *trumvirrvel*

Nr 3: Modesty Blaise - the beginning
Vet inte riktigt hur kvaliten är på denna film säkert än sån här lite halv bra/dålig spionfilm men det är ju Modesty Blaise och det är nått jag inte kan låta bli att slösa pengar på :)

Är faktist väldigt nöjd med mitt köp och är ytterst stolt över mig själv.
 Måste prat med Emilia snart oxo hördes ju lite i går kväll när hon ringde vid nio tiden någon gång men det varade inte så länge efter att en liten fågel viskade i pappas öra att jag låg och prata med Emilia när det är skoldag i morgon!!!! 
Pappa som har fobi för att man får för lite sömn stoppade genast vårt samtal. Får ta och ringa henne efter skolan i stället :)           

Har nu börjat se på Smallville på datorn och är överlycklig för att det funkade, är nu helt inne i det och tycker det är underbart bra.

Hälsningar: ELD
   

Kommentarer
sanna ♥

Vad surt det med din sovmorgon /:


URL: http://sannasrum.blogg.se/
DATUM: 2009-01-16 TID: 08:55:13
Emilia

Åhh jag är så stolt över dig!! Men ändå, HUR KAN MAN GLÖMMA ATT MAN HAR SOVMORGON!!?? Väldigt besviken! Haha :D

Måste också säga att så fort du läser detta så måste du ringa mig (eller om du har pratat med mig innan du läser detta, vilket är ganska troligt, så behöver du inte ringa, eller jo du får ringa men det finns inget akut ämne då.) Jag måste nämligen prata med dig om "Pelle". blink


URL: http://emiliasconfessions.blogg.se/
DATUM: 2009-01-16 TID: 08:55:13

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback