Emilia köpte.....


2009-01-21 @ 17:30:35
Hejsan Hejsan
Idag har vi haft FinnUpp dag i skolan som var riktigt kul och imorgon fortsätter det, då ska jag nog försöka hitta på ett eget språk :)
Vad sedan på stan med Emilia och Bea och här kommer händelserna under vår stan tid:

Nr 1: Emilia köper ett paraply
Nr 2: Emilia köper ett halsband
Nr 3: Emilia köper en drick yogurt
Nr 4: Emilia köper sånna här sesam kakor
Nr 5: JAG KLÄMMER FINGRET INNE PÅ ÅHLENS
Nr 6: Jag köper Sombreros

Vi var oxo inne på Bokhandeln där jag tänker på att köpa en sån här Scrapbook. Det verkar faktist ganska kul och jag tänkte göra en sådan med Robin Hood tema :)

Ska snart slänga ut granen och sedan se på en film, hoppas det vi tar Modesty Blaise. Har inte sett den än.

Hälsningar: ELD


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback