Twilight, New moon, Eclipse och breaking dawn......


2009-03-18 @ 16:45:26
                                                                                                        
   Dom är gudomligt bra!!!!!!
   
   Absolut en av mina topp 3 i bästa bok någonsin                 
           

   Älskar dom, Älskar dom, Älskar dom Älskar dom.......
   
  Det finns allt, kärlek, "skräck", spänning, sorgligt, oförutsigbar, övernaturligt mm                                                                                                    

Kommentarer
Emilia

Haha, ja visst är det dags att damma av bloggen nu och komma igång igen!? Kul inlägg! Ska kanske testa boken...är lite svårt och jobbigt ställd till att det finns vampyrer med, tänker bara på det där programet som var på sommarlovs morgon förr, kanske inte samma sak men det kanske är värt att ge den en chans?

Har du kollat in min blogg? :D Vad tycker du?


URL: http://majungen.blogg.se/
DATUM: 2009-03-18 TID: 16:45:26

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback