Dan före dopparedan


2008-12-23 @ 19:51:03
Hejsan
Idag dan före julaftfon har jag och emilia (min bästa vän) träffats i stan för att byta julklappar med varandra.
Vi satte oss på ringduvan ett gullit men svin dyrt cafe och bytte presenter.
Jag fick 3 st saker:
En bok av Celia Ree    Sovay
En jätte fin blå mössa med paljetter
En super fin bok som emilia hade gjort till mig om vår vänskap <3

av mig fick hon:
Choklad chips :)
En stor fakta bok om mytologi

Efter det gick vi ner till bibblan för att läsa och för att lämna tillbaka en försenad bok.
När klockan slagit två satt jag på bussen på väg hem igen, när jag kom hem höll mamma på att göra jul kola (mmmm)
och måns (min lillebror) DAMSÖG!!!! är ytterst förvånad.....

Kl 16.30 (ca) kom Tomas (mammas sambo) hem med julgranen som var ja  (liten !!!) den var mindre än förra årets i allafall  (: men den är gullig. Så då klädde vi den ett tag och lyssnade på jul musik (mysigt).


Julklappar:
Julklapparna är nästan färdiga faktist, har kanske 2 st kvar men tom ska vara hemma gjorda så dom hinner jag göra imorn bitti.

Längtar tills imorn.....


God Dag före doppare dag !!!!!!

Hälsningar: Eld

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback