Gotland färjan


2008-12-26 @ 11:42:02
Hejsan Hejsan
Om några dagar ska jag åka med pappa och lillebror till västervik för att fira "försenad jul" med min farmor och farfar   (jag firade jul med mamma+släkt) eftersom jag bor på Gotland så måste jag åka Gotlandsfärjan för att ta mig över till fastlandet.
Att åka Gotlandfärjan tycker jag verkligen om eller jag gillar att resa i allmänhet som det flesta....
Gotlandfärjan är ett ställe för mig där jag kan ta det lungt (om det inte gungar förstås) jag brukar tex lyssna på MP3, läsa, sitta och rita mm saker som jag verkligen uppskattar men som jag är för stressad/inta har tid med. 
Det ända som är dåligt med Gotlands färjan är att det kostar så mycket pengar för dom som inte bor på Gotland och att det kanske inte är världens mysigaste plats precis.

<3Gotland Färjan<3 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback