Orken är slut


2008-12-27 @ 14:43:28
Hejsan Hejsan
Idag har jag bytt till pappa (skilda föräldrar) och har precis kommit hem.
Idag har det inte hänt så mycket, mamma och jag var lite på stan men upptäckte snart att vår ork var slut så vi gick mest runt och tittade lite här och var.
På stan mötte jag två av mina gamla vänner Matilda och Terese och Charlott som snart blir min klassföreståndare och bildlärare.
Vi ska snart äta lövbiff, potatis i ugn och sås min favorit rätt =D
 

Hälsningar: ELD

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback