Sista Modesty


2008-12-30 @ 14:27:01
Hejsan Hejsan
Nu är jag hemma igen! (för dom som inte vet så har jag varit i Västervik i ett dygn)
Har precis kommit hem från nyårshandling på Coop och har suttit och läst Emilia och Beas blogg.
Fick en chock när jag upptäckte att jag har missat 6st  inlägg på Em,ilias blogg när jag bara har varit ifrån datorn i ett dygn (imponerad)

Hemma hos farmor och Farfar var allt sig likt och jag hade jätte mysigt, spelade pingis, åt god mat och sprang runt i skogen och byggde kojja  =) JAG ÄLSKAR ATT BYGGA KOJJA

Snart ska vi börja med maten och vi ska äta tacos med nachos ska bli jätte gott.

Åkte ju gotlands båten i går där jag läste, skrev lite i min livsbok, stoppa i mig godis och gick fram och tillbaka från affären.
I affären brukar jag alltid köpa ett ex av Modesty Blaise och tänkte igår gå och kolla om det hade kommit en ny, när jag hittade tidningen och läste på framsidan fick jag en stor chock. På tidningen stod det: Sista Modesty 
Jag tog upp den och slog upp tidningens sista sida och kunde andas ut, nästa ex av tidningen skulle komma ut runt den 20 jan med ett nytt äventyr av Modesty.
Då började jag fundera om detta inte var den sista serien som tidningen skulle ge ut kunde det då vara det sista avsnittet, det ultimata äventyret där Modesty och Willie  kommer att dö?
Så jag sprang till Helena (pappas sambo som åkte med oss på båten) och frågade om råd.
Helena som oxo är ett Modesty fans földe med mig till affären och kunde då medela att detta var ej det ULTIMATA äventyret utan det sista äventyret som Peter O´donnell skrivit.

Fick oxo veta att det sista äventyret där dom kommer dö ligger bakom lås och bom säker för alla galna Modesty Blaise fans (: typ jag :) tills Peter O´Donnell själv dör, då kommer detta, detta sista äventyret om Modesty och Willie släppas lös till omvärlden....

Kommentarer
Anonym

Okej jag är sisodär as löjlig nu men jag är en expert på att oroa mig. Jag hatar HATAR båtar och min klass ska åka till gotland på klassresa om typ 5 dar.. Snälla svara på min epost och säg om den gungar? haha jag vet du tycker säkert att jag är as löjlig..


DATUM: 2008-12-30 TID: 14:27:01

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback