Lite gott och blandat


2009-01-04 @ 19:17:45

Hejsan Hejsan
Idag har jag, mamma, lillebror Måns och lillasyster Ella varit ute och åkt skridskor hela dan på den lilla grunda damm/sjö i skogen här brevid.
Fick min första "Världens Historia" med posten i förrgår och håller på att läsa den och den är jätte bra, vill verkligen fortsätta prenumera på den.
Familjen har oxo sett på Kopps, världens roligaste svenska film. Rekommenderar verkligen den :)
den är helt urfånig men hur kul som helst.
Ska snart göra i ordning efterätt så att vi sen ska sätta oss vi TV:n igen och se på Guldkompassen.
Skrev inte så mycket men aja får skriva mer imorn (kanske inte kommer hända men)

Hälsningar:  ELD


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback