Turkiet resan


2009-01-06 @ 20:41:41
Hejsan Hejsan
På höstlovet 2008 åkte jag, Ella, mamma och Tomas mammas sambo till Turkiet, Istanbul.
Här kommer lite bilder där ifrån (kanske lite försenade men men..)


Den blå moskén, en av Istanbuls stoltheter.

Orientexpress stationen. Lite sne kanske men.....

En katt....
Den här bilden tog jag utanför en annan moské vid namn Hagia Sofia
eftersom den är en exakt kopia av min underbara katt Curre som blev påkörd i somras.

En fiskare i en liten by vid kanten av Svarta havet som fixar sitt nät.
Satt på en båt när jag tog bilden. Så jag fick zoma riktigt rejält.

Den här bilden togs i samma lilla by som med bilden ovan. Här är jag dock uppe på höjden under ett plast tak vid en liten resturang i regnet.

En av dom många strykhundar i Istanbul.
Denna berörde mig mest, vet inte riktigt varför kanske för att den var så liten eller den där blicken...

Ett av dom många kryddstånden inne i kryddbasaren.


Hälsningar: ELD

Kommentarer
Emilia

Fatta vad med baciller i krydd högarna!!!


URL: http://emiliasconfessions.blogg.se/
DATUM: 2009-01-06 TID: 20:41:41
Anonym

Jag har hittat en sån är kod så att man inte kan kopiera text eller bilder från din blogg! :D

Ha det bra <3


DATUM: 2009-01-06 TID: 20:41:41

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback