Den röda tråden


2009-01-13 @ 16:30:59
Hejsan Hejsan
Har tänkt lite på vad min min blogg igentligen handlar om.
Skulle vilja ha ett ämne som tex dom som skriver mode blogg( har precis läst Emilias blogg och började tänka i samma banor)
Fast mode blogg skulle det aldrig kunna bli, har verkligen ingen känsla för sådant och tycker det är så där halft intressant.
Nu blir det ju mest så att jag skriver vad jag har gjort på dagarna. Visst det är ju kul men inte bara, man vill ju ha en röd tråd att gå lite efter när man har skrivit om sin dag.....
Ska tänka lite på detta och kommer kanske med mitt beslut senare.

Hälsningar: ELD


Kommentarer
Emilia

Ja, jag vill också ha en sån där röd tråd. Har tänkt lite på dessa tre alternativ;

Modeblogg

Fotbollsblogg

*One Tree Hill-blogg

För modeblogg är ju så himla vanligt liksom så det hade vart roligt med något annat. Men du får höra av dig om du bestämmer dig för något.

Ha det Bra <3


URL: http://emiliasconfessions.blogg.se/
DATUM: 2009-01-13 TID: 16:30:59

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback