Finally!!!


2009-10-11 @ 17:31:23
ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu har Robin Hood säsong 2 kommit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hade verkligen tappat hoppet men nu när jag var inne på diskshop.se och tänkte kolla hur lång tid det skulle ta att få hem Robin Hood 2 utan svensk text från Storbrittanien så fanns den där och för hälften av priset än "orginalet" eller vad man nu ska kalla den.
Så kollade jag på cdon.com och oalla där var den även fast man inte kan köpa den än utan bara beställa, så nu måste jag helt enkelt övertala mina älskade föräldrar att hjälpa mig köpa den och ja  förstås spara ihop till den, men det ordnar sig alltid :)
                                        

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback