Lite blandat...


2009-10-10 @ 19:57:02
Hejsan!
Jag är så himla trött!!!!!!
Jag skrev att jag var så himla trött av en ena anledning, att jag nu sa få skryta lite om varför jag är så trött :D
Jo jag och min älskade bästa vän Emilia har idag cyklat 2 mil på "vår" tandem-cykel.
Den sista kilometern var jag nära att bara sluta cykla och lägga mig och dö vid väg kanten :)
Men som nästan alla jobbiga saker Emilia och jag gör tillsammans var det värt det :D

Samtidigt som jag skriver detta lyssnar jag på Moto boys version av "Hero" av Charlote Perrelli.
Jag tycker han gör den så bra, betydligt bättre än orginalet.
Det samma gäller Maia Hirasawaa version av "Worrying kind" även fast The arks version är nästan lika bra men ja bara nästan.
Jag undrar om dom här versionerna skulle ha vunnit melodifestivalen i stället för orginalen om dom skulle varit med?

Igår den 9:onde oktober var det ju Emilias och min "Kaffe dag" eller vad vi nu kallar den :)
Ja som ni kanske kan höra på namnet betyder det att vi varje år, samma dag varje år tvingar i oss en varsin liten kaffe med allt till på McDonalds.
Denna gång fick jag i mig den ganska snabbt och smärtfritt (iallafall då när jag drack) medans Emilia tog en stund på sig och drog ut på detta otroliga smärsamma fenomen.
Mitt smärtsamma kom istället efterråt och jag börjar undra lite smått om jag kanske är lite allergisk mot kaffe ( :D ) för min mage var  ständigt i uppror resten av dan plus lite i dag och så gick jag och rapade kaffe i flera timmar efter att jag faktist druckit den.
Aja det kan ju inte vara helt riskfritt att dricka kaffe jamenar vad skulle vara det roliga då:)






Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback