GodisGris


2009-01-17 @ 17:30:32
Hejsan Hejsan

Emma+Godisförbud = Kommer aldrig hända
Men......
Det har hänt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Satt och pratade med mamma i bilen på väg hem från stan om att vi åt så mycket godis och då bestämde jag mig för att efter helgen kommer jag ha allmänt socker förbud i 2 st veckor.
Allså ingen glass, kakor, efterrätter, fika och framför allt inget godis.
Dom som känner mig vet att jag är ett aktivt kakmonster och någon som absolut inte tackar nej till vare sig glass, efterrätter eller fika. Det största problemet med mig är att jag är en godis gris en riktigt riktigt GALEN GODISGRIS.
Aja jag ska verkligen försöka att inte bryta det här eftersom det sägs att efter 2 veckor utan något sött har man tappad suget. Har tänkt att leva på smörgås rån och sombreros :)
Hälsningar: ELD

 
Från godis till:
                                                                                                                       
 

Kommentarer
Emilia

Haha, Jag stöttar dig Emma...Hela vägen ut!


URL: http://emiliasworldtour.blogg.se/
DATUM: 2009-01-17 TID: 17:30:32

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback