Gården


2009-01-17 @ 17:54:55
Hejsan Hejsan
Har varit på stan idag med Emilia.
Vi var där från kl 11.40 till ca 14.30.
Under den tiden var vi blandannat på Åhlens där det var halva rea priset och där jag köpte en bra skrivbok, vi var på Mcdonalds där vi åt en mellan pomfrites och på cubus där Emilia provade kläder.
Det var väldigt kul och trevligt och på vägen till stan när vi gick/cykla hade vi en kall men rolig prat stund.
Igår var mamma och Tomas på middag så vi skulle sova över hos mormor och morfar så jag passade på att gå på gården.
Det var apa kul och vi körde pingis turnering där jag åkte ut i kvalet, vi = jag, Emilia och Jakob (bea var med i spelomgång 1) spelade "den försvunna diamanten" där jag ägde ut resten (en gång av fem ungefär) och det var apa kul.
Vid 11 tiden nån gång så började Kell och Emil laga mat? Så vid 11.30 satt Jag, Emilia, Bea, Emil, Jakob, Kell och en ny gården vuxen som jag inte kommer ihåg namnet på, och åt kyckling röra som var jätte god.
Jakob och jag körde oxo pingis utmaningar som tex:
Balansera en pingisboll på ett pingisracket samtidigt som man ska hälla upp ett glas vatten och sedan dricka upp det utan att bollen faller av från pingisracket.
Det var oxo super kul fasten jag blev ganska utklassad.
Ska försöka ta mig dit nästa vecka oxo :D

Hälsningar: ELD

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback