Måndag och finnupp


2009-01-12 @ 15:43:23

Hejsan Hejsan
Har precis kommit hem från skolan.
Första måndagen efter jullovet var helt ok, som en helt vanligt skoldag. Jag känner mig redan stressad till Tema dagarna som min skola har om en vecka. Dom kallar det för Finn Upp "bakvänt" blir det allså Uppfinn. Kan någon då gissa vad man ska göra då??? Jo man ska förstårs uppfinna. Så jag måste på en vecka hitta på världens uppfinning som jag ska beskriva och redovisa  (kommer inte att bli så bra).

Igår sov Emilia över och det var apa kul. Hoppas kunna lägga ut några bilder på det senare eftersom jag glömde kamera sladden hos mamma...
Frossade i godis hela kvällen :)

Hälsningar: ELD


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback