Smallville och Robin Hood


2009-01-13 @ 16:54:50
Hejsan Hejsan
Sitter hemma hos mormor och ska snart äta lasagne(stavade jag rätt?)
Ska oxo om en timme åka ut och rida i kylan och sedan komma hem precis lagom att sätta sig i soffan och se på House.
House är en sån där serie man följer på TV men inte tycker den är bra så att man slösar flera hundra lappar på den på Åhlens.
Det är därimot BBCs Robin Hood och Smallville.
Robin Hood är verkligen min favorit serie, problemet är bara det att:'
Nr 1: Det har bara kommit ut 2 säsonger var av säsong 2 inte kommit ut i Sverige.
Nr 2:Den är inte så värst populär så jag är vet inte säkert om säsong 2 ens kommer att komma ut i Sverige, men jo det tror jag om den inte kommer ut i affärerna borde den väl ändå komma ut på ginza eller cdon. Men i allfall tar det lång tid för Sverige att förstå att Svenska folket behöver ROBIN HOOD!!

Smallville är oxo väldigt bra (men Robin Hood är bättre) och om Robin Hood inte hade funnits hade denna lätt varit min favorit serie. Det som gör ännu bättre är att den har så många säsonger jämfört med Robin Hood.
Smallville har förstårs oxo sina problem tex:
Nr 1: Smallville finns inte ens i affärerna
Nr 2: Finns på cdon.com men inte med svensk text

Har precis laddat ner Smallville säsong 1 från datorn och hoppas så att det ska gå att se på den. Annars vet jag inte vad jag tar mig till....






Hälsningar: ELD

Kommentarer
Linda

Wohoo!! Jag älskar också Robin Hood!! Kul att det finns fler :D Jag blev så himla sur när jag upptäckte att Sverige har börjat sända säsong 3!! >:(

Jag menar, det har ju inte vart nån reklam för den.

Men det är väl bara till å ladda ner...

Kul med fler svenska Robin-fans!!!

Ha det gött!! ;)


URL: http://lineday.blogg.se/
DATUM: 2009-01-13 TID: 16:54:50

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback