Lite tankar om att bada.


2009-10-11 @ 17:02:40
Hejsan!!
Idag har jag badat i Hemse Badhus.
Det var så himla längesen jag badade i badhus och kände att jag verkligen behövde det.
Vi var bara där i ca 1 och en halv timme men det var oxo så länge man står ut, eller iallafall jag.
Jamenar efter bara säg 10 min, en kvart så börjar min hud knottra sig eller vad man ska kalla det (russin hud).
Jag klarar knappt av det, det känns så ja det är verkligen svårt att förklara, fast det behöver jag ju inte göra, jag menar alla är ju med om det när dom badar.
Iallafall som jag sa så klarar jag knappt av att bada när man känner sig så där till knottrad, särskillt inte i varmt vatten.
Känner någon likadant eller är det jag som bara är extremt över känslig mot russin-hud :)

Något jag oxo tänkte på idag är:

Nr 1:Hur fruktansvärt jobbit det faktist är att simma, jag kunde knappt återhämta mig från (något jag är extremt stolt över med tänke på min utdöda kondition) 20 vändor, utan la mig i barn poolen som en slagen hjälte och låg och flöt resten av tiden.

Nr 2: och det var det här jag igentligen ville komma till, att om man glömmer att ta med sin nån frukt eller vad som helst som är någelunda ätbart KLARAR MAN SIG INTE!
Hur kan man bli så ofattbart hungrig av att bada/simma, det är helt otroligt :)





Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback