God Försenad Jul


2008-12-27 @ 21:12:17
Hejsan Hejsan
När vi kom hem till pappa idag så skulle vi ha vår "försenad jul" stund eftersom jag firat hos mamma.
Till pappa gav jag en skål med handtag format som en fågel som jag gjort på träslöjden som han blev mycket glad för.

Av pappa fick jag:
1:Smyckeskrin från indiska
2:Kortlek till båt resan imorn
3:Påslakan

Av Helena (pappas sambo) som dock inte var här fick jag:
4:Boken MoMo 

Har annars inte gjort så mycket mer än att läsa den underbara boken Shõgun av James Clavell som handlar om  en engelsk lots som förliser på japans kust år 1600. Aja ska skriva mer om den någon annan gång =)

Hälsningar: ELD

Kommentarer
Emilia

snälla lilla du, när åker du!?


URL: http://emiliasconfessions.blogg.se/
DATUM: 2008-12-27 TID: 21:12:17
Bea <3

Hej Emma. Roliga presenter du har fått.:) Ha så kul på fastlandet så ses vi när skolan börjar och då får du din julklapp :D


DATUM: 2008-12-27 TID: 21:12:17
Bea <3

Hej Emma. Roliga presenter du har fått.:) Ha så kul på fastlandet så ses vi när skolan börjar och då får du din julklapp :D


DATUM: 2008-12-27 TID: 21:12:17

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback