God Jul God Jul God Jul


2008-12-24 @ 10:05:18
!!!!God Jul!!!!
Klockan är nu 09.51 och det är den 24 december.
Lyssnar på julmusik och har precis spelat biljard med min lillebror. vi kör färgbiljard och den som först kommer upp till 10 segrar vinner, just nu står det 5-2 till Måns.....

Här är "schemat" för julen:

 _-14.00 är det fri lek och man får göra vad man vill.
14.00     gästerna kommer (mormor, morfar, 2st kusiner Moa och Linda, moster och morbror)
14.00     fika
15.00     TV tittande
 och sen så slänger vi schemat och har en schemalös jul!!!

Nu ska jag gå och göra rim till mina paket och göra sista biten på ett paket.

GOD JUL       MERRY CHRISTMAS        FELIZ NAVIDAD

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback