Modesty Blaise


2008-12-05 @ 20:15:39

Hejsan Hejsan
Idag som så många andra dar köpte jag Modesty Blaise tidningen för 40 kr.
Måste bara säja att jag älskar Modesty Blaise.

I det här avsnittet (för dom som vill veta) blev Modesty och Willie kidnappade för att bli mänskliga byten i en vilddjurs jakt som leddes av mr Hoorn (typ) och 5 st av hans galna kolegor som varje år gått på vilddjurs jakt på hans ö och detta år hade han allså ordnat mänskligt byte till jakten...... 
Jag ger månadens nr en  3 eftersom själva nummret var ungefär lika dant som den är ganska många gånger :
Nr 1:Modesty och Willie hamnar i knipa
Nr 2:Det ser ut som om dom onda vinner
Nr 3:Plötsligt vänder allt och Modesty och Willie vinner och det slutar lyckligt
Fasten det låter som om tidningen är förutsigbar är super duper bra och jag älskar den!!!!!!
Köper nästan alla nummer och har tagit över mammas beroende av det (har det alltså i blodet)

Modesty Blaise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback