Ny blogg


2008-12-03 @ 18:14:09
Hejsan Hejsan
Välkommen till min NYA blogg.
Alla bloggar som jag har haft har jag skrivit likadant på:
Hejsan
Jag ska nu försöka få i gång mitt bloggande nu igen.
Jag har försökt många gånger att få en blogg att funka och det har verkligen inte gått bra....


Med den här bloggen är också ett sorts löfte på att jag ska börja göra mer i mittt liv.
Ni förstår efter att jag började högstadiet i höstas har många saker som jag gjorde nästan varje dag har jag helt slutat med saker som jag inte vill sluta med.
Jag och min bästa vän Emilia har då allså tänkt att försöka börja med allt detta igen + att börja skriva en ny blogg.
Emilia är en expert på att skriva bloggar. Hon skriver å skriver och hittar alltid orden. det gör inte jag kan jag säga, jag kan sitta i flera minuter för att komma på hur jag ska börja om jag ska andvända Hej eller Hejsan eller inget av dom? Helt onödiga grejer men jag tänker på dom ändå.
I allafall var var jag just det mitt löfte ......
Mina mål är :

Saker som jag slutat med men vill ta upp igen:

Börja skriva berättelse
Måla
Forska
Ta mer hand om mina djur

Saker som jag jag vill börja med som är helt nya för mig:

Aikido
Lite lätt börja att läsa ett nytt språk
Börja springa minst 2 ggr i veckan






Dessa saker kommer jag allså att försöka börja med och skriva om i bloggen.(kommer inte gå så bra =)
Hörs snart

Hälsnigar: Emma Limosa Djurberg

Kommentarer
Sofia

välkommen ;)


URL: http://gaspedal.blogg.se/
DATUM: 2008-12-03 TID: 18:14:09
Emilia

Asbra första inlägg Sillen! Kommer börja med ditt smeknamn nu igen, har saknat det lite. Sillen, Sillen, Ja, det passar på dig!

Du kommer alltid vara min lilla Sill! <3


URL: http://emiliasconfessions.blogg.se/
DATUM: 2008-12-03 TID: 18:14:09

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback