Nyårsafton


2008-12-31 @ 14:10:57

Hejsan Hejsan och glad nyårsafton på er.
Vad gör man i gentligen på nyåraftons dagen?
Aja jag har iallafall gått på långpromenad till Paviken och åkt skridskor utan skridskor :)
Dom vuxna håller på att göra lunch och jag har kollat runt lite på olika bloggar.

Till middag ska vi äta nötfile med potatisgratäng, bernaise sås och svamp sås
och sedan marängsviss med banan mm.....

Vi ska inte skjuta några raketer i år utan ska i stället försöka tjuv titta på andra :)

Å så vad de det där med kläder, har inte bestämt mig än vad jag ska ha på mig. tycker inte det är så värst viktigt utan tror att jag ska ta klänningen som jag hade till jul.


Hälsningar: ELD

 


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback