Käft slungning


2009-01-05 @ 18:51:48
Hejsan Hejsan
Igår såg familjen och jag på Guldkompassen(minns inte om jag skrev om det men men)
Iallafall filmen i sig är väldigt bra det var bara en grej som jag la märke till:
i mitten av filmen är det två st isbjörnar som slåss man-mot-man, i sista slaget lyfter den snälla isbjörnen sin ram (tass)
och slår till den andre som en bitchklapp ungefär fast förstås mycket, mycket hårdare. Dom som ser på filmen ser då något komma farande från den dumma isbjörnen och landar en bit bort. Jag+familj blev väldigt nyfikna på vad detta var så vi spolade tillbaka och pausade bilden. Det var björnens underkäft som slungades iväg!! Så sen när man får se björnen igen står han där utan käke. ni kanske tycker jag är fjantig men jag menar  visst om det inte var en barn film så men det är ju ändå 11 års gräns på den.
Annars var filmen väldigt bra och både Måns 7 år och Mamma 41 år gillade den.

Kommentarer
Emilia

Jo, Emma humöret är det humöret som man måste ha för att orka skratta åt att du säger. Haha. Men om inte jag ligger i 40 gradig feber imorgon så kanske vi kan va? Om du ser detta innan jag har ringt så ring eller om jag redan ringt så skit i detta och om jag inte ringer så beror det p åatt jag inte kan, har feber eller inte får tag på dig. <3 Älskar dig!


URL: http://emiliasconfessions.blogg.se/
DATUM: 2009-01-05 TID: 18:51:48

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback