Nyårsdan


2009-01-01 @ 17:15:50

Hejsan Hejsan
Idag har jag, pappa, Helena, lillebror och Helenas son vart vid Vivesholm och Pappa och Helena har skådat fåglar medans jag och små killarna åkte runt på isen.
ska snart äta glass till efterätt och kanske läsa lite....

Fösta dan på året har varit helt ok, har plumsat i med fötterna i havet, tatt lite bilder på kameran, läst och spelat nintendo.
Igår somnade jag runt 3 nån gång efter ett långt och kul samtal med Emilia :)
Ska byta till mamma på lördag och hoppas att sjön inte så  långt i från huset ska ha håll bar is så att vi kan åka skridskor.
Imorn ska jag vara med Emilia som jag inte har träffat efter jul!!!


Hälsningar: ELD


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback