En väldigt bra dag...


2009-01-02 @ 19:36:51
Hejsan Hejsan
Idag har det varit en toppen dag (har varit med Emilia :)
Jag är och har alltid varit otroligt mörkrädd och i natt vaknade jag mitt i natten som jag gör ibland. Jag hade inte drömt nått eller något sådant (iallafall inte vad jag minns) utan bara vaknade. oftast när jag vaknar på natten ligger jag där och försöker samla i allt det läskiga som jag har sett eller läst från tex skräckfilmer och böcker. Idiotiskt försöker jag samla all fakta jag har, dom äckligaste ansikterna, skrik, mord, blod  ja ni vet och trycka dom mot mig tills jag blir helt panik slagen men I NATT låg jag helt lugnt och bar tittade ut, tänkte på massa saker och bara tog det lugnt (och det är inte
vanligt :)

Klockan ca 10.30 åkte pappa, Helena, Måns och iväg till Måns och Anicka( några av pappas kompisar) och klockan 11.20 gick jag på bussen mot Emilia.
På bussen hade jag hittat 70 kr i min bröst ficka på jackan. Jag som är super snål blev överlycklig och när jag kom fram till Vibblehallen gick jag in och köpte Telia Refil för min lilla mobil ochnär jag kom ut var Emilia där och mötte mig.
När vi kom hem (till emilia :) packade vi matsäck och jag gjorde chokladen :)
Sedan gick vi ut till havet och frös ihjäl tog oss snabbt tillbaka till värmen och såg på One tree hill (den revvade versionen!!!! )
Vi satt och skratta i typ 3 timmar och var allmänt lyckliga.
På bussen hem satt jag bara och läste Shõgun, det var så spännande att jag nästan höll på att missa min station.
Nu ska jag snart äta glass och gå upp till mitt rum och fortsätta med mina skisser.

Hälsningar: ELD

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback